Tuesday, June 7, 2011

Kem oh... KEM

hi... lama jugak tak update blog nie.. bukan dah lupa tp sibuk gak lah.. cuti nie lah anak sulung ku g KEM kat Kem Rimba Ria Suara Hutan... Aku dan hubby tumpang sekaki gak g KEM.. walau tak bermalam tapi seronok juga bila lihat anak daraku pandai berdikari semasa di kem.Yang paling seronok dapat mandi sungai.. walaupun airnya hanya paras lutut dan kawasan yg paling dalam pun hanya paras pinggang. Walaupun pada awalnya hati aku bimbang nak lepaskan anak daraku pergi kem tapi selepas aku lihat keseronokkannya bersama kawan-kawan aku fikir biarlah dia belajar berdikari...
Inilah anak daraku Anis Zulaikha
waktu Anis mula naik bas nak g ke KRRSH


Aktiviti mandi sungai ini bertujuan untuk menyucikan diri... bukan apa mandi aje sbb di KRRSH nie bekalan air kurang sikit so nak jimat mandi je kat sungai... free...
What ever pon .. Kem Motivasi Mutiara Gemilang SKPU yang dianjurkan oleh UBK telah dijalankan dan anak daraku selamat pulang...aku dan hubby serta dua lagi anak bujangku hantar dan ambilnya.

No comments:

Post a Comment